Söndag= Träna, plugga, städa,chilla

Godmorgon eller godförmiddag eller vad man nu säger. Vaknade vi nio idag och är utvilad. Gick upp åt frukost, stoppade på mig träningskläder, sen städade jag hela mit rum som var lite kaos. Vid halv 11 så skulle jag åka till gymmet hade gjort med helt klar, packat och fixat mig, oså kollar jag på gymmets öppettider och så ser jag att gymmet inte  öppnar förns kl:12:00. Då blev jag så sur, för hade fixat mig och allt, hade inte tiden, ville ju liksom gymma då, jag har jag annat och göra också. Aja, ska inte hänga upp mig på det nu. Som ni ser på rubriken så har jag saker att göra den här söndagen. Jag måste plugga massor, vilket är tråkigt, men måste göras. nu blev det här inlägget väldigt långt. Men jag avlsutar detta inlägg med att säga att shoppingen från igår kommer upp snart!
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0