Gårdagen=stan och bio

heeey guays, just nu så har jag lite bloggtorka, men tänkte berätta lite om gårdagen. 
 
Gårdagen:
 
Jag o syrran drog till stan och shoppade och kollade runt litei affärer o så, jätte mysigt. Men det kändes som det var julhandel eller nåt, för det var så grym mycket folk över allt, jätte jobbigt. Dock så hittade de jag ville ha, en vinterjacka och en tröja som jag länge velat ha. så det var super. Sen så fikade vi, tog en latte och en smörgås. 
 
Sen åkte vi hem runt halv 5 tror jag. När jag kom hem mådde jag sådär, hade jätte ont i huvudet, magen och var allmänt hängig, vet inte vad det berodde på, men men. Sen ringde Malin och Lollo och ville att jag skulle hänga med på bio. Mådde fortfarande inte jätte bra, men ville så gärna följa med så hängde på. Vi såg paranormal activity 4 , en skräckfilm, den var riktigt bra, men jag brukar bli ännu räddare, men det var kul.Sen runt 11 kom vi hem då tittade jag lite på tv sen gick jag till sängs. Ja det var typ det som hände under gårdagen. 
 
Idag:
 
Idag har jag bara degat hemma, gått runt och gjort ingenting, tills kl 13:00 då jag och pappsen drog till arlanda för att skjutsa syrran som ska till London med med 3 andra klasser från hennes skola. När jag kom hem tog jag en promenad med hunden, sen just nu har jag städat, fixat och planerat lite, men måste ta tag i kemin nu och plugga så vi hörs. adiioos!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0